Pop-up

Annoncér på Transport Tidende
& Lastbil Magasinet

Hvad er pop-up annoncering?

En pop-up er et lille vindue, der vises i forgrunden af hjemmesiden. Det kan både være en visnings- og brugerflade eller kun en visningsflade.

Pop-up-annoncering er den sikre måde at blive set, fordi brugeren tager et aktivt valg om enten at klikke videre eller lukke pop-up’en.

Vi har fokus på at levere viden i vores pop-ups, som gavner og er aktuelle for vores brugere. Vi vil sikre høj brugervenlighed og aktualitet på vores nyhedsmedier og hjemmesider.

Muligheder med pop-up

Youtube video

Tilføj og afspil din en Youtube video på din pop-up-annonce. Der er stadig plads til tekst og en knap.

Geografisk målretning

Vis eller skjul din kampagne for besøgende fra en bestemt geografisk placering.

Leadgenerering

Få en pop-up med en kontaktformular, hvor brugere kan give dig oplysninger, når de ønsker at blive kontaktet.

Website

Vælg en eller flere hjemmesider til visning af din kampagne: Transport Tidende, Lastbil Magasinet og Lastbilbasen.

Vælg visning på enheder

Vælg eller fravælg om din pop-up skal vises på computer-/tabletversion og mobilversion.

Varighed

Bestem varighed af din kampagne. Vi forbeholder at sætte en max. tid på 14 dage på forsidevisninger.

Se, hvordan andre har gjort

MAN

MAN’s kampagne, “Den nye lastbilgeneration – Simply My Truck”, fik sin debut på vores nye pop-up-tiltag.

Pop-up-annoncen blev vist på computer- og mobilversion på begge nyhedsmedier, Transport Tidende og Lastbil Magasinet.

Pop-up-annoncen blev udløst, efter brugeren havde været 5 sekunder på hjemmesiden.

Betingelserne for visning var, at brugeren maks så pop-up’en 5 gange.

Efterfølgende modtog MAN en rapport og evaluering, som viste antal visninger og klik videre til MAN’s landingsside på både computer- og mobilversion.

Over en periode på 14 dage blev resultatet: 84.524 visninger og 1.150 klik til MAN’s landingsside.

MAN

MAN’s kampagne, “Den nye lastbilgeneration – Simply My Truck”, fik sin debut på vores nye pop-up-tiltag.

Pop-up-annoncen blev vist på computer- og mobilversion på begge nyhedsmedier, Transport Tidende og Lastbil Magasinet.

Pop-up-annoncen blev udløst, efter brugeren havde været 5 sekunder på hjemmesiden.

Betingelserne for visning var, at brugeren maks så pop-up’en 5 gange.

Efterfølgende modtog MAN en rapport og evaluering, som viste antal visninger og klik videre til MAN’s landingsside på både computer- og mobilversion.

Over en periode på 14 dage blev resultatet: 84.524 visninger og 1.150 klik til MAN’s landingsside.

pop-up_LM_desk

Würth Truck Lease

Würth Truck Lease satte fokus kampagnen “Book et møde og deltag i konkurrencen”.

Pop-up-annoncen blev vist på computer- og mobilversion på www.lastbilmagasinet.dk.

Pop-up-annoncen blev udløst, efter brugeren havde været 5 sekunder på hjemmesiden

Betingelserne for visning var, at brugeren maks. så pop-up’en 5 gange.

Efterfølgende modtog Würth Truck Lease en rapport og evaluering, som viste antal visninger og klik videre til Würth Truck Lease’s kontaktformular på både computer- og mobilversion.

Over en periode på 14 dage på Lastbil Magasinet blev resultatet: 45.374 visninger og 544 klik til kontaktformularen.

Würth Truck Lease

Würth Truck Lease satte fokus kampagnen “Book et møde og deltag i konkurrencen”.

Pop-up-annoncen blev vist på computer- og mobilversion på www.lastbilmagasinet.dk.

Pop-up-annoncen blev udløst, efter brugeren havde været 5 sekunder på hjemmesiden

Betingelserne for visning var, at brugeren maks. så pop-up’en 5 gange.

Efterfølgende modtog Würth Truck Lease en rapport og evaluering, som viste antal visninger og klik videre til Würth Truck Lease’s kontaktformular på både computer- og mobilversion.

Over en periode på 14 dage på Lastbil Magasinet blev resultatet: 45.374 visninger og 544 klik til kontaktformularen.

Fyns Karosseribyg

Fyns Karosseribyg satte fokus på salg af en trailer på Lastbilbasen.dk.

Pop-up-annoncen blev vist på computerversionen på www.lastbilbasen.dk i 1 uge.

Pop-up-annoncen blev udløst, efter brugeren havde været 5 sekunder på hjemmesiden

Betingelserne for visning var, at brugeren maks. så pop-up’en 5 gange.

Efterfølgende modtog Fyns Karosseribyg en rapport og evaluering, som viste antal visninger og klik videre til salg af enheden.

Over en periode på 7 dage på computerversion blev resultatet: 2.350 visninger og 13 klik til henvendelse-formular på traileren.

1 uge

Pop-up på Lastbil Magasinet eller Transport Tidende
kr. 10.000
ekskl. moms
  • Placering i højre side eller bunden
  • 5-10 antal visninger pr. person
  • For- og undersider
  • Inkl. landingsside skabelon

2 uge

Pop-up på Lastbil Magasinet eller Transport Tidende
kr. 16.000
ekskl. moms
  • Placering i højre side eller bunden
  • 5-10 antal visninger pr. person
  • For- og undersider
  • Inkl. landingsside skabelon

Ta' en uforpligtende snak og skræddersy din pop-up kampagne

Camilla_salgschef_kontakt_danske_transport_medier
Henrik_salgskonsulent_kontakt_danske_transport_medier
Camilla_salgschef_kontakt_danske_transport_medier
Henrik_salgskonsulent_kontakt_danske_transport_medier